مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 00:352023-08-13اقتصادي

فارس من| رییس ستاد اربعین: وزیر اقتصاد به موضوع وام اربعین ورود کند


دبیر ستاد مرکزی اربعین از وزیر اقتصاد خواست تا به موضوع پرداخت وام به زائران اربعین که بدون هماهنگی با ستاد اعلام و منجر به انتقاداتی شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر نحوه اعطای وام اربعین از سوی یکی از بانک ها، موجب نارضایتی بسیاری از زائران قرار گرفته است.

برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من خواستار اصلاح  سود وام اربعین شده و می گویند: وام اربعین که  با تودیع 25 میلیون ریال و با سود 23 درصد (قریب به 700 هزار تومان پورسانت یا سود) با بازپرداخت 6 ماهه به زائرین حسینی پرداخت می شود، با چه مفادی بسته شده است؟ آیا این میزان سود، عادلانه است؟ .

(اینجا بخوانید) درخواست رییس ستاد اربعین از وزیر اقتصاد سیدمجید میراحمدی، رییس ستاد مرکزی اربعین می گوید: پرداخت وام به زائران اربعین بدون هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین توسط یکی ازبانک ها اعلام و منجر به انتقاداتی شده است.

از وزیر اقتصاد و دارایی می خواهیم که به این مسأله ورود کند.

یکی از بانک ها در روزهای گذشته با تبلیغات مختلف از اعطای وام اربعین خبر داده است و حتی زمان ثبت نام و افتتاح حساب برای دریافت این وام که در روزهای گذشته به پایان رسید، از سوی این بانک مجدد تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رییس ستاد اربعین: وزیر اقتصاد به موضوع وام اربعین ورود کند

فارس من| رییس ستاد اربعین: وزیر اقتصاد به موضوع وام اربعین ورود کند